Q: Pws kanw na pairnoun @ mono osoi exoun access sto kanali mou?
A: Gia na pairnoun op sto kanali sou MONO osoi exoun access, grafeis /cs set #kanali secureops on (Gia na to anaireseis antika8istas to on sto telos me off)
Q: Pws mporw na kanw to kanali mou na xreiazetai kwdiko gia na mpei kapoios?
A: Exeis duo epiloges:
1. Gia proswrina: Grapse /mode #kanali-sou +k key-edw
2. Gia monima: Grapse /cs set #kanali-sou mlock +ntk-il key-edw
An dialekseis auth thn epilogh, 8ymhsou na kaneis kai /cs set #kanali-sou secure on kai /cs set #kanali-sou leaveops off alliws an meinei to kanali adeio, autos pou 8a mpei prwtos mesa, 8a mporei na dei to key kai xwris na exei access.
Q: Pws mpainw se ena kanali pou exei key?
A: An ksereis to key, grafeis /j #onoma-kanaliou key-edw
Q: Pws mporw na kanw na mpainoun mono atoma pou exoun access sto kanali mou?
A: H entolh einai /cs set #kanali-sou restricted on (8a prepei prwta na exoun kanei identify to nick tous omws)
Q: Pws kanw na pairnoun + oloi osoi mpainoun sto kanali mou?
A: Gia na dinei o chanserv automata voice (+v) se opoion mpainei sto kanali sou grafeis /cs levels #kanali set autovoice 0 (An 8eleis na dinei kai se mh registered nicknames prepei na kaneis kai /cs set #kanali secure off )
Q: Pws mporw na dw posh access exw se ena kanali?
A: Gia na deis posh access exeis esy h kapoios allos se ena kanali (dedomenou oti DEN to exei orisei o founder etsi wste na mhn fainetai, opote kai 8a sou vgalei -ChanServ- Access Denied) grafeis /cs access #kanali list nickname (An 8es na deis oloklhrh th lista apla paraleipeis to "nickname" sto telos)
Q: Me kanan ban apo kanali pou exw access. Ti na kanw gia na ksanampw?
A: Prwta prepei na exete kanei identify to nick sas (/ns id kwdikos-sas). Meta grafete /cs unban #onoma-kanaliou
Q: Ksexasa ton kwdiko tou nick mou. Ti na kanw?
A: Mpeite sto kanali #gr-opers kai rwthste EYGENIKA an einai kapoios admin dia8esimos gia na sas voh8hsei. Symvoulh gia to mellon: Pros8este kapoio email sas sto info tou nick sas (me thn entolh /ns set email email-edw gia paradeigma /ns set email nikos@otenet.gr). Me auto to tropo, an kapoia stigmh ksexasete ton kwdiko sas, to mono pou exete na kanete einai na steilete ena email sto help@irc.gr kai afou ekshghsete to provlhma, 8a sas apostalei o kwdikos sto email pou anagrafete sto info tou sygekrimenou nick.
Q: Exw ksexasei ton kwdiko tou kanaliou mou. Ti na kanw?
A: Kante identify to nick sas (an faineste ws founder) kai apla allakste ton kwdiko se kati pou pleon na 8ymaste me thn entolh /cs set #kanali sas password neo-pass-edw (Paradeigma: /cs set #tselementes password P@st!ts!0)
Q: Prospa8w na allaksw founder sto kanali mou kai den ta katafernw. Ti na kanw?
A: Rwta kapoion apo tous helpers sto kanali #help tou GRNet. 8a sou dwsei odhgies gia to ti prepei na kaneis akrivws.
Q: Exw ftiaksei ena kanali. Pws mporw na to prostateusw?
A: Merikes entoles gia genikh prostasia tou kanaliou sou. /cs set #kanali mlock +nt-ikl , /cs set #kanali secure on , /cs levels #kanali dis akick
Genika na mhn dineis op se atoma pou den ksereis kai krata ton kwdiko tou kanaliou sou mono gia sena.
Q: Pws mporw na vlepw tis entoles twn services sta Ellhnika?
A: Grapse /ns set language 2 . An 8es na tis epanafereis sta Agglika, grapse /ns set language 1
Q: Pws vlepw plhrofories gia kapoio kanali, px founder, successor klp?
A: Grapse /cs info #onoma-kanaliou
Q: Pws vlepw pote htan mesa ena nick?
A: An einai registered auto to nick, tote grafeis /ns info nick
An den einai, tote kane /whois Lady (einai seen bot) kai mpes se kapoia apo ta kanalia pou einai auto to bot mesa. Grapse sto kyriws kanali !seen nick (paradeigma !seen Abby). An den pareis apanthsh, tote dokimase se kapoio apo ta alla kanalia pou einai mesa to bot (den apantaei se ola ta kanalia)
Q: Molis synde8hka kai mou leei oti to nick pou exw kanei egw registered "is already in use". Ti na kanw?
A: Grapse /ns recover nick kwdikos-nick (Paradeigma: /ns recover nikos18 Ioulios81) kai meta allakse nick sto nick pou 8es grafontas /nick nick-sou (8ymhsou na kaneis identify grafontas /ns id kwdikos-sou). An 8es na mh mporei na xrhsimopoihsei kaneis to nick sou otan den eisai esy syndemenos me auto, kane identify kai meta grapse /ns set kill on (Me auto to tropo an kapoios prospa8hsei na xrhsimopoihsei to nick sou - akomh kai esy o idios - kai den kanei identify mesa se 1 lepto, o nickserv 8a tou allaksei to nick se XXX-Noumera). An exeis kapoio script pou den dexetai tis entoles /ns dokimase na grapseis /nickserv
Q: To nick mou allakse se XXX-noumera. Giati?
A: Yparxoun duo ekshghseis:
1. An exeis kanei kapoio nick register kai ksafnika enw to xrhsimopoieis allaksei se XXX-Noumera, auto shmainei oti den ekanes identify mesa sto diasthma pou eprepe na eixes kanei. Grapse /ns release nick kwdikos-sou (Paradeigma /ns release nikos18 Iounios81) kai meta allakse nick sto nick pou 8es grafontas /nick nick-sou (8ymhsou na kaneis identify grafontas /ns id kwdikos-sou). An exeis kapoio script pou den dexetai tis entoles /ns dokimase na grapseis /nickserv
2. An xrhsimopoieis kapoio nick xwris na to exeis kanei register kai ksafnika sou allaksei se XXX-Noumera, auto shmainei oti to sygekrimeno nick exei hdh katoxyrw8ei apo kapoio allo xrhsth kai den mporeis na to xrhsimopoihseis esy. Dialekse kapoio allo.